Εγκαταστήστε την εφαρμογή EYE4

Μπορείτε να δοκιμάσετε και την νέα εφαρμογή του κατασκευαστή - O-KAM (δεν είναι μεταφρασμένη στα ελληνικά ακόμη)

Μετά ακολουθείτε αυτά τα βήματα

01
Στο κινητό σου τηλέφωνο ή στο tablet εγκαταστήστε την εφαρμογή Eye4. Μπορείτε να το βρείτε στο Google Play Store, Apple App Store ή στη διεύθυνση https://www.sevlepw.gr/support
*Μπορείτε να δοκιμάσετε και την νέα εφαρμογή του κατασκευαστή - O-KAM Pro (δεν είναι μεταφρασμένη στα ελληνικά ακόμη)
02
Εκκινήστε την εφαρμογή και δημιουργήστε προφίλ πατώντας το κουμπί Faster Register και εισάγετε όνομα χρηστή και κωδικό πρόσβασης
03
Βάλτε τη κάμερα στη πρίζα. Αν θέλετε μπορείτε να τη τοποθετήσετε στο τοίχο, ταβάνι ή κάποια άλλη επιφάνεια
04
Μετά από περίπου 1 λεπτό η κάμερα είναι έτοιμη για λειτουργία και περιμένει να
συνδεθείτε με αυτήν.
05
Βεβαιωθείτε, ότι ο ήχος του τηλεφώνου σας είναι δυνατός ως στο τέλος και ότι το τηλέφωνό σας είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ μέσω WiFi.
06
Πίσω στην εφαρμογή πατήστε το κουμπί Add Camera. Μετά επιλέξτε Άλλοι τρόποι προσθήκης- IP κάμερα - Ασύρματη εγκατάσταση (Other - IP Camera - Wireless Installation) και ακολουθήστε τα βήματα. Η εφαρμογή θα σας ζητήσει να πληκτρολογήσετε το κωδικό για το ίντερνετ (WiFi)
07
Τοποθετήστε το τηλέφωνο σας κοντά στη κάμερα. Θα ακούσετε ένα ηχητικό σήμα. Έτσι το τηλεφωνό σας “ενημερώνει” τη κάμερα ποιος είναι ο κωδικός του ίντερνετ
08
Μετά από περίπου ένα λεπτό, στο τηλέφωνο θα εμφανιστεί ένα μήνυμα ότι η κάμερα έχει εντοπιστεί με επιτυχία. Για να τη προσθέσετε στο λογαριασμό σας, πρέπει να εισάγετε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και τον κωδικό 888888 (που βρίσκεται στο κάτω μέρος της κάμερας).
09
Την πρώτη φορά που θα προσπαθήσετε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο, η κάμερα θα σας ζητήσει να αλλάξετε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και τον κωδικό. Ο καινούριος πρέπει να είναι τουλάχιστον 8 χαρακτήρες σε συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών.

* Σε περίπτωση, που δεν μπορείτε να συνδέσετε τη κάμερα με το τηλέφωνο σας, κρατήστε πατημένο το κουμπί επανεκκίνησης για περίπου 10 δευτερόλεπτα. Ανάλογα από το μοντέλο, αυτό μπορεί να βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάμερας, στον υποδοχέα της κάρτα μνήμης ή στο καλώδιο τροφοδοσίας. Μετά επαναλάβετε ξανά τα βήματα από την αρχή. Κάντε το ίδιο, εάν αλλάξετε το δίκτυο WiFi σας (για παράδειγμα - μετακόμιση σε νέα κατοικία).

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Μπορώ να χρησιμοποιώ την κάμερα από διαφορετικές συσκευές;

Ναι, μπορείτε να παρακολουθείτε ταυτόχρονα από έως 4 συσκευές.

Όταν για πρώτη φορά συνδέσετε την κάμερα, η εφαρμογή για κινητά θα σας ζητήσει να δημιουργήσετε προφίλ στο οποίο θα προσθέσετε την κάμερα. Αφού έχει ήδη ρυθμιστεί η κάμερα μπορείτε να την μοιράσετε με κοντινό σας άνθρωπο, μέσω QR κωδικό για κοινή χρήση τον οποίο μπορείτε να βρείτε στις "Ρυθμίσεις". Είναι απαραίτητο το άλλο άτομο να κάνει δική του εγγραφή στην εφαρμογή και μετά από αυτό απλά να σκανάρει τον QR κωδικό που θα εμφανιστεί στην οθόνη σας.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δώσετε πρόσβαση σε τρεις άλλες συσκευές οι οποίες θα μπορούν να βλέπουν την κάμερα, αλλα δεν θα έχουν πρόσβαση στις βασικές ρυθμίσεις. Έτσι θα μπορείτε να είστε ήσυχοι, ότι μόνο εσείς έχετε τον έλεγχο των ρυθμίσεων της κάμερας.

Πώς μπορώ να δω τις καταγραφές από την κάμερα;

Ο ευκολότερος τρόπος για να παρακολουθείτε εγγραφές είναι μέσω της εφαρμογής για κινητά της κάμερας. Εκεί θα βρείτε μία ενότητα που ονομάζεται Records (εγγραφές) ή ένα εικονίδιο με σχήμα μιας MicroSD κάρτας. Μέσα θα βρείτε όλες τις εγγραφές από την κάμερα, ταξινομημένες κατά ημερομηνία και ώρα.

Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε κάποια από τις εγγραφές, ο ευκολότερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε το κουμπί λήψης το οποίο εμφανίζεται όταν βλέπετε την εγγραφή στην εφαρμογή για κινητά ή μέσω του προγράμματος για PC.

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τις εγγραφές και αφαιρώντας την κάρτα μνήμης από την κάμερα και να την τοποθετήσετε στον αναγνώστη του υπολογιστή σας. Με αυτή την επιλογή θα βρείτε, ότι οι εγγραφές είναι σε μορφή .h264+ - αυτή είναι διάσημη βίντεο μορφή, η οποία υποστηρίζεται από τα περισσότερα προγράμματα για παρακολούθηση βίντεο (video players). Αν παρόλα αυτά ο δικός σας υπολογιστής δεν μπορεί να αναπαράγει τις εγγραφές, μπορείτε να κατεβάσετε Player Windows - αυτό είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα για παρακολούθηση βίντεο, το οποίο υποστηρίζει την .h264+ μορφή.

Η κάμερα θα λειτουργεί με το κινητό μου ή με το tablet μου;

Πιθανότατα ναι.

Η κάμερα λειτουργεί με:
- Τηλέφωνα και tablets με λειτουργικό σύστημα Android, έκδοση πάνω από 4.4. Τέτοια έκδοση έχουν σχεδόν όλες οι Android συσκευές, που κατασκευάστηκαν τα τελευταία 3-4 χρόνια.
- Τηλέφωνα iPhone μοντέλο 5 και πιο νέα
- Tablets iPad μοντέλο 3rd Gen (2015) και πιο νέα

Για να είστε απόλυτα σίγουροι, κατεβάστε την εφαρμογή για κινητά ως και εγκαταστήστε την στη συσκευή σας. Εάν η εφαρμογή φορτωθεί με επιτυχία - δεν θα πρέπει να έχετε κανένα πρόβλημα.

Τι κάρτα μνήμης μπορώ να βάλω στην κάμερα και πόσα βίντεο μπορώ να αποθηκεύσω σε αυτήν;

Όλες μας οι κάμερες λειτουργούν με κάρτες μνήμης MicroSD και υποστηρίζουν τέτοιες έως 256GB.

Στις κάμερες με 2 και 3 Megapixel ανάλυση, μία ώρα εγγραφής καταλαμβάνει περίπου 300 MB (0.3 GB). Έτσι σε μία κάρτα 32 GB μπορείτε να καταγράψετε μεταξύ 3 και 4 ημερών συνεχής εγγραφή.

Στις κάμερες με 4 Megapixel ανάλυση, μία ώρα εγγραφής καταλαμβάνει περίπου 1650 έως 2750 MB (1.6-2.6 GB). Έτσι μία κάρτα 64 GB μπορείτε να καταγράψετε μεταξύ 2 και 3 ημερών συνεχής εγγραφή.

Η κάμερα μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να καταγράφει μόνο σε περίπτωση κίνισης,σε συγκεκριμένες ώρες, ακόμη και σε συγκεκριμένες ώρες όταν κινείται (αντί για συνέχεια). Έτσι, ανάλογα με το τι συμβαίνει μπροστά στην κάμερα, μπορείτε να παρατείνετε την περίοδο εγγραφής πολλές φορές.

Πώς να παρακολουθώ και μέσω υπολογιστή;

Πρέπει να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε την εφαρμογή Eye4 στον υπολογιστή σας. Μπορείτε να το κατεβάσετε από το site μας στο πεδίο Υποστήριξη έχουμε αφήσει το κουμπί "Download for Windows". Μετά την εγκατάσταση μπαίνετε με το ίδιο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, το οποίο χρησιμοποιείτε στο τηλέφωνο σας.

Σε πόση απόσταση από το ρούτερ μπορώ να τοποθετήσω την κάμερα, για να υπάρχει σύνδεση με το WiFi δίκτυο;

Υπό κανονικές συνθήκες με χωρίσματα από 1 ή 2 τοίχους από τούβλα, η απόσταση από την κάμερα στο δρομολογητή μπορεί να είναι 30 έως 50 μέτρα. Τα εμπόδια που μπορούν να υποβαθμίσουν το σήμα είναι τεράστιοι τοίχοι από οπλισμένο σκυρόδεμα, και σε περίπτωση που υπάρχουν, η απόσταση μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερη.
Εάν έχετε αμφιβολίες και αναρωτιέστε αν το μέρος όπου θέλετε να βάλετε την κάμερα, θα έχει καλή εμβέλεια του δικτύου WiFi. Μπορείτε να το δοκιμάσετε με το κινητό σας τηλέφωνο εάν έχει κανονική σύνδεση και η κάμερα πρέπει να λειτουργεί καλά.

Πόσες κάμερες μπορώ να προσθέσω σε έναν λογαριασμό;

Ο μέγιστος αριθμός για προσθήκη στην εφαρμογή είναι έως και 64 συσκευές.

Τι συμβαίνει όταν η κάρτα μνήμης γεμίσει; Χρειάζειται να την αφαιρέσω από την κάμερα για να καθαρίσω τις εγγραφές;

Όταν η κάρτα μνήμης γεμίσει, η κάμερα αρχίζει αυτόματα να αντικαθιστά και να γράφει πάνω στις παλαιότερες εγγραφές. Για παράδειγμα, εάν έχετε τοποθετήσει μια κάρτα μνήμης χωρητικότητας 64 GB και όταν αυτή γεμίσει, έχετε 7 ημέρες συνεχής εγγραφής. Έτσι, ανά πάσα στιγμή, όταν πηγαίνετε στις ηχογραφήσεις, θα έχετε περίπου 7 ημέρες πίσω βίντεο. Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε την κάρτα από την κάμερα ή να παρακολουθείτε πότε η κάρτα είναι γεμάτη.

Δεν εμφανίζεται το όνομα του WiFi και δεν μπορώ να συνδέσω την κάμερα. Πώς να τα καταφέρω;

Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να μπείτε και να επιτρέψετε από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου πρόσβαση στο Eye4/O-KAM στην τοποθεσία/Location. Μετά από αυτό το βήμα το όνομα του δικτύου στο οποίο θέλετε να συνδεθείτε θα γταφτεί αυτόματα και εσείς θα πρέπει μόνο να συμπληρώσετε τον κωδικό πρόσβασης.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί (cookies) και επεξεργάζεται προσωπικές πληροφορίες σύμφωνα με το GDPR. Λεπτομερείς πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική ‘’Cookies’’ και στην Πολιτική Απορρήτου.

Παραγγελία

Αποστολή (Γενική Ταχυδρομική)

Παραγγείλτε τώρα και λάβετε σε περίοδο 2 - 4 Απριλίου 2024г.

Δωρεάν
Έκπτωση στη ποσότητα: 0%
Συνολικό
Τρόπος πληρωμής
* Οι πληρωμές με κάρτα διεκπεραιώνονται από τη Stripe - μια διεθνή εταιρεία, ηγέτης στις υπηρεσίες πληρωμών. Τα δεδομένα σας αποστέλλονται μέσω ασφαλούς σύνδεσης και δεν αποθηκεύονται πουθενά μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής.
Διεύθυνση για παράδοση

Χρειαζόμαστε μόνο τον αριθμό του ΑΦΜ σας, όλες τις άλλες πληροφορίες, θα τις βρούμε στο Εμπορικό μητρώο. Μετά την παραγγελία ο συνεργάτης μας θα σας καλέσει για να επιβεβαιώσετε τα δεδομένα.

Η παραγγελία σας έγινε δεκτή με επιτυχία

Σας ευχαριστούμε!

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα σε μια εργάσιμη μέρα

για να επικυρώσουμε την παραγγελία σας

Στη συνέχεια, ο κούριερ θα παραδώσει την παραγγελία

στην διεύθυνση σας

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη!


Δεδομένου ότι έχετε παραγγείλει και πριν από εμάς, δεν θα σας ενοχλούμε στο τηλέφωνο για επικύρωση της παραγγελίας σας.


Αν επιθυμείτε ακόμα να σας καλέσουμε για διευκρίνηση - πατήστε εδώ