Εγκαταστήστε την εφαρμογή BlueCam Cloud

Μετά ακολουθείτε αυτά τα βήματα

01
Στο κινητό σας τηλέφωνο ή στο tablet σας, εγκαταστήστε την εφαρμογή BlueCam Cloud. Μπορείτε να το βρείτε στο Google Play Store, στο Apple App Store ή στη διεύθυνση https://www.sevlepw.gr/support
02
Βάλτε την κάμερα στην πρίζα. Προαιρετικά, μπορείτε να τη προσαρτήσετε σε τοίχο, οροφή ή σε άλλη επιφάνεια.
03
Μετά από περίπου 30 δευτερόλεπτα, πρέπει να ακούσετε μια φωνιτική ειδοποίηση : “Please connect to the network”.. Η κάμερα είναι έτοιμη για λειτουργία και περιμένει να την συνδέσετε.
04
Βεβαιωθείτε, ότι ο ήχος του τηλεφώνου σας είναι δυνατός μέχρι το τέλος και ότι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ μέσω WiFi.
05
Εκκινήστε την εφαρμογή και επιλέξτε το κουμπί Wireless Configuration. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Voice Prompts και συμπληρώστε το όνομα και τον κωδικό πρόσβασης του δικτύου WiFi. Συνεχίστε και επιλέξτε Start Configuration.
06
Θα ακούσετε ένα ηχητικό σήμα. Έτσι το τηλέφωνο ενημερώνει τη κάμερα για τον κωδικό του ίντερνετ . Εάν το όνομα του δικτύου WiFi δεν εμφανίζεται αυτόματα, συνδεθείτε και επιτρέψτε στην BlueCam Cloud να έχει πρόσβαση στην τοποθεσία/Location σας από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας.
07
Μετά από περίπου ένα λεπτό, στο τηλέφωνο θα εμφανιστεί ένα μήνυμα ότι η κάμερα έχει εντοπιστεί με επιτυχία. Πατήστε το κουμπί "Add" δίπλα στο όνομα της κάμερας και θα προστεθεί στην εφαρμογή.
08
Όταν προσπαθείτε για πρώτη φορά να παρακολουθήσετε ζωντανά, η κάμερα θα σας ζητήσει να αλλάξετε το όνομα και τον κωδικό (τουλάχιστον 8 χαρακτήρες σε συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών) για πρόσβαση. Εισάγετε ένα καινούριο όνομα και κωδικό της επιλογής σας.
09
Για να επιτρέψετε σε άλλο άτομο να δει τη κάμερα σας, πατήστε το κουμπί κοινής χρήσης στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης. Στην οθόνη θα εμφανιστεί ένας κωδικός QR. Στο άλλο τηλέφωνο, εγκαταστήστε την εφαρμογή BlueCam Cloud και επιλέξτε την επιλογή σάρωσης κωδικού.

* Σε περίπτωση, που δεν μπορείτε να συνδέσετε την κάμερα με το τηλέφωνό σας, πάρτε μια βελόνα ή ένα συνδετήρα και κρατήστε πατημένο το κουμπί Reset μέχρι να ακούσετε ένα ηχητικό σήμα. Στη συνέχεια, επαναλάβετε τα βήματα από την αρχή. Κάντε το ίδιο, εάν αλλάξετε το WiFi δίκτυο (για παράδειγμα – μετακομίσετε σε καινούριο σπίτι).

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Μπορώ να χρησιμοποιώ την κάμερα από διαφορετικές συσκευές;

Ναι, μπορείτε να παρακολουθείτε ταυτόχρονα από έως 4 συσκευές.

Όταν για πρώτη φορά συνδέσετε την κάμερα, η εφαρμογή για κινητά θα σας ζητήσει να δημιουργήσετε προφίλ στο οποίο θα προσθέσετε την κάμερα. Αφού έχει ήδη ρυθμιστεί η κάμερα μπορείτε να την μοιράσετε με κοντινό σας άνθρωπο, μέσω QR κωδικό για κοινή χρήση τον οποίο μπορείτε να βρείτε στις "Ρυθμίσεις". Είναι απαραίτητο το άλλο άτομο να κάνει δική του εγγραφή στην εφαρμογή και μετά από αυτό απλά να σκανάρει τον QR κωδικό που θα εμφανιστεί στην οθόνη σας.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δώσετε πρόσβαση σε τρεις άλλες συσκευές οι οποίες θα μπορούν να βλέπουν την κάμερα, αλλα δεν θα έχουν πρόσβαση στις βασικές ρυθμίσεις. Έτσι θα μπορείτε να είστε ήσυχοι, ότι μόνο εσείς έχετε τον έλεγχο των ρυθμίσεων της κάμερας.

Πώς μπορώ να δω τις καταγραφές από την κάμερα;

Ο ευκολότερος τρόπος για να παρακολουθείτε εγγραφές είναι μέσω της εφαρμογής για κινητά της κάμερας. Εκεί θα βρείτε μία ενότητα που ονομάζεται Records (εγγραφές) ή ένα εικονίδιο με σχήμα μιας MicroSD κάρτας. Μέσα θα βρείτε όλες τις εγγραφές από την κάμερα, ταξινομημένες κατά ημερομηνία και ώρα.

Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε κάποια από τις εγγραφές, ο ευκολότερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε το κουμπί λήψης το οποίο εμφανίζεται όταν βλέπετε την εγγραφή στην εφαρμογή για κινητά ή μέσω του προγράμματος για PC.

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τις εγγραφές και αφαιρώντας την κάρτα μνήμης από την κάμερα και να την τοποθετήσετε στον αναγνώστη του υπολογιστή σας. Με αυτή την επιλογή θα βρείτε, ότι οι εγγραφές είναι σε μορφή .h264+ - αυτή είναι διάσημη βίντεο μορφή, η οποία υποστηρίζεται από τα περισσότερα προγράμματα για παρακολούθηση βίντεο (video players). Αν παρόλα αυτά ο δικός σας υπολογιστής δεν μπορεί να αναπαράγει τις εγγραφές, μπορείτε να κατεβάσετε Player Windows - αυτό είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα για παρακολούθηση βίντεο, το οποίο υποστηρίζει την .h264+ μορφή.

Η κάμερα θα λειτουργεί με το κινητό μου ή με το tablet μου;

Πιθανότατα ναι.

Η κάμερα λειτουργεί με:
- Τηλέφωνα και tablets με λειτουργικό σύστημα Android, έκδοση πάνω από 4.4. Τέτοια έκδοση έχουν σχεδόν όλες οι Android συσκευές, που κατασκευάστηκαν τα τελευταία 3-4 χρόνια.
- Τηλέφωνα iPhone μοντέλο 5 και πιο νέα
- Tablets iPad μοντέλο 3rd Gen (2015) και πιο νέα

Για να είστε απόλυτα σίγουροι, κατεβάστε την εφαρμογή για κινητά ως και εγκαταστήστε την στη συσκευή σας. Εάν η εφαρμογή φορτωθεί με επιτυχία - δεν θα πρέπει να έχετε κανένα πρόβλημα.

Τι κάρτα μνήμης μπορώ να βάλω στην κάμερα και πόσα βίντεο μπορώ να αποθηκεύσω σε αυτήν;

Όλες μας οι κάμερες λειτουργούν με κάρτες μνήμης MicroSD και υποστηρίζουν τέτοιες έως 256GB.

Στις κάμερες με 2 και 3 Megapixel ανάλυση, μία ώρα εγγραφής καταλαμβάνει περίπου 300 MB (0.3 GB). Έτσι σε μία κάρτα 32 GB μπορείτε να καταγράψετε μεταξύ 3 και 4 ημερών συνεχής εγγραφή.

Στις κάμερες με 4 Megapixel ανάλυση, μία ώρα εγγραφής καταλαμβάνει περίπου 1650 έως 2750 MB (1.6-2.6 GB). Έτσι μία κάρτα 64 GB μπορείτε να καταγράψετε μεταξύ 2 και 3 ημερών συνεχής εγγραφή.

Η κάμερα μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να καταγράφει μόνο σε περίπτωση κίνισης,σε συγκεκριμένες ώρες, ακόμη και σε συγκεκριμένες ώρες όταν κινείται (αντί για συνέχεια). Έτσι, ανάλογα με το τι συμβαίνει μπροστά στην κάμερα, μπορείτε να παρατείνετε την περίοδο εγγραφής πολλές φορές.

Πώς να παρακολουθώ και μέσω υπολογιστή;

Πρέπει να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε την εφαρμογή Eye4 στον υπολογιστή σας. Μπορείτε να το κατεβάσετε από το site μας στο πεδίο Υποστήριξη έχουμε αφήσει το κουμπί "Download for Windows". Μετά την εγκατάσταση μπαίνετε με το ίδιο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, το οποίο χρησιμοποιείτε στο τηλέφωνο σας.

Σε πόση απόσταση από το ρούτερ μπορώ να τοποθετήσω την κάμερα, για να υπάρχει σύνδεση με το WiFi δίκτυο;

Υπό κανονικές συνθήκες με χωρίσματα από 1 ή 2 τοίχους από τούβλα, η απόσταση από την κάμερα στο δρομολογητή μπορεί να είναι 30 έως 50 μέτρα. Τα εμπόδια που μπορούν να υποβαθμίσουν το σήμα είναι τεράστιοι τοίχοι από οπλισμένο σκυρόδεμα, και σε περίπτωση που υπάρχουν, η απόσταση μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερη.
Εάν έχετε αμφιβολίες και αναρωτιέστε αν το μέρος όπου θέλετε να βάλετε την κάμερα, θα έχει καλή εμβέλεια του δικτύου WiFi. Μπορείτε να το δοκιμάσετε με το κινητό σας τηλέφωνο εάν έχει κανονική σύνδεση και η κάμερα πρέπει να λειτουργεί καλά.

Πόσες κάμερες μπορώ να προσθέσω σε έναν λογαριασμό;

Ο μέγιστος αριθμός για προσθήκη στην εφαρμογή είναι έως και 64 συσκευές.

Τι συμβαίνει όταν η κάρτα μνήμης γεμίσει; Χρειάζειται να την αφαιρέσω από την κάμερα για να καθαρίσω τις εγγραφές;

Όταν η κάρτα μνήμης γεμίσει, η κάμερα αρχίζει αυτόματα να αντικαθιστά και να γράφει πάνω στις παλαιότερες εγγραφές. Για παράδειγμα, εάν έχετε τοποθετήσει μια κάρτα μνήμης χωρητικότητας 64 GB και όταν αυτή γεμίσει, έχετε 7 ημέρες συνεχής εγγραφής. Έτσι, ανά πάσα στιγμή, όταν πηγαίνετε στις ηχογραφήσεις, θα έχετε περίπου 7 ημέρες πίσω βίντεο. Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε την κάρτα από την κάμερα ή να παρακολουθείτε πότε η κάρτα είναι γεμάτη.

Δεν εμφανίζεται το όνομα του WiFi και δεν μπορώ να συνδέσω την κάμερα. Πώς να τα καταφέρω;

Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να μπείτε και να επιτρέψετε από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου πρόσβαση στο Eye4/O-KAM στην τοποθεσία/Location. Μετά από αυτό το βήμα το όνομα του δικτύου στο οποίο θέλετε να συνδεθείτε θα γταφτεί αυτόματα και εσείς θα πρέπει μόνο να συμπληρώσετε τον κωδικό πρόσβασης.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί (cookies) και επεξεργάζεται προσωπικές πληροφορίες σύμφωνα με το GDPR. Λεπτομερείς πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική ‘’Cookies’’ και στην Πολιτική Απορρήτου.

Παραγγελία

Αποστολή (Γενική Ταχυδρομική)

Παραγγείλτε τώρα και λάβετε σε περίοδο 18 - 20 Ιουνίου 2024г.

Δωρεάν
Έκπτωση στη ποσότητα: 0%
Συνολικό
Τρόπος πληρωμής
* Οι πληρωμές με κάρτα διεκπεραιώνονται από τη Stripe - μια διεθνή εταιρεία, ηγέτης στις υπηρεσίες πληρωμών. Τα δεδομένα σας αποστέλλονται μέσω ασφαλούς σύνδεσης και δεν αποθηκεύονται πουθενά μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής.
Διεύθυνση για παράδοση

Χρειαζόμαστε μόνο τον αριθμό του ΑΦΜ σας, όλες τις άλλες πληροφορίες, θα τις βρούμε στο Εμπορικό μητρώο. Μετά την παραγγελία ο συνεργάτης μας θα σας καλέσει για να επιβεβαιώσετε τα δεδομένα.

Η παραγγελία σας έγινε δεκτή με επιτυχία

Σας ευχαριστούμε!

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα σε μια εργάσιμη μέρα

για να επικυρώσουμε την παραγγελία σας

Στη συνέχεια, ο κούριερ θα παραδώσει την παραγγελία

στην διεύθυνση σας

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη!


Δεδομένου ότι έχετε παραγγείλει και πριν από εμάς, δεν θα σας ενοχλούμε στο τηλέφωνο για επικύρωση της παραγγελίας σας.


Αν επιθυμείτε ακόμα να σας καλέσουμε για διευκρίνηση - πατήστε εδώ